четвер, 3 грудня 2020 р.

 У пошуках істини…

Духовна домінанта людини у всі часи була поштовхом для філософського заглиблення, творчого синтезу та суперечливих висновків мудролюбителів...Здатність мислити- це, мабуть, і є той «вищий» критерій, який вирізняє землян як «Божоподібну» форму життя...Головне, щоб думка приводила людину вчасно до самопізнання, правильного виокремлення добра і зла та вантажилася у бездонну чашу моральних, християнських цінностей...
Особливе місце в системі компетентностей душі посідає дитяча психіка та психологія...
Як вчителеві вказати дітям вірні орієнтири гуманності та альтруїзму? Як правильно пояснити космологічну сентенцію буття? Як навчити учнів гарно мислити?
На ці кульмінаційні запитання може дати відповідь лише той, хто пройшов шлях самопізнання на власному досвіді; той, хто знає, що таке любов і праця; той, хто знає, що Бога потрібно шукати в собі...
Григорій Сковорода-феномен української мудрості, засновник світоглядної теорії «сродноі праці», покровитель філософії самопізнання, проповідник добра і честі...Хто він? Ким був для українського народу, як репрезентував крізь творчість ідейно-світоглядну концепцію, які морально-етичні засади виокремив для становлення справжньої людини -на ці питання намагалися знайти відповіді учні 9 класу гімназії №15 імені Степана Бандери.
Учитель української мови та літератури Розлуцька А.Г. підготувала творчий урок, який змістовно зосереджував увагу дітей на унікальному життєво-творчому шляху філософа-мандрівника. Дев’ятикласники готували цікаві факти із життя Григорія Сковороди, виконували цікаві головоломки, аналізували ментальність митця, виконуючи інтерактивні завдання.
Суховерська О.М, заступник директора з навчально-виховної роботи, відзначила стараннну роботу учнів та побажала їм черпати корисні поради з повчальних студій філософа.
«Світ ловив мене, але не спіймав»- ця епітафія стала мов постскриптумом його долі, але й досі лишається живим і актуальним сенсом вищого інституту людського серця...

Немає коментарів:

Дописати коментар