- Рада вітати на моєму блозі! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним! Створюючи його, мала на меті об`єднати зусилля батьків і вчителів для підвищення ефективності навчання і виховання дітей...
- Рада вітати на моєму блозі! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним! Створюючи його, мала на меті об`єднати зусилля батьків і вчителів для підвищення ефективності навчання і виховання дітей...
Учитель української мови та літератури Суховерська О.М.
Дата народження : 20 серпня 1966 р.
Освіта : вища.
Закінчила : Дрогобицький державний педагогічний інститут імені Івана Франка, філологічний факультет, 1987 р.
Місце роботи : Ліцей №3 імені В'ячеслава Чорновола Дрогобицької міської ради Львівської області.
Стаж роботи : 32 роки.
Кваліфікаційна категорія : спеціаліст вищої категорії.
Звання: учитель- методист
Посада : учитель української мови та літератури.
Курси підвищення кваліфікації : 2025 р.
Моє педагогічне кредо : Учитись важко, а учить ще важче,
але не мусиш зупинятись ти,
як учням віддаєш усе найкраще,
то й сам сягнеш нової висоти...
Тема, над якою працюю : " Використання нестандартних форм роботи на уроках української мови та літератури".
Професійна позиція : поєднання глибоких знань предмета з інноваційними методами навчання, розвитком критичного мислення учнів та формуванням їхньої національної свідомості. Сучасний вчитель має бути професіоналом, здатним до самоосвіти, креативним, вимогливим, справедливим, а також мати сильні комунікативні та лідерські якості, щоб надихати та мотивувати учнів до навчання.
Мотивація:
- постійне самовдосконалення
-надихати, підтримувати, формувати цінності
- прагнення бути прикладом інноваційного вчителя
Громадянська активність:
- Підтримка інклюзивної освіти
- Демократизація освітнього процесу
- Виховання свідомої громадянської позиції
Індивідуальна освітня траєкторія:
- Комфортна атмосфера на уроках, інтеграція творчих та ігрових елементів
-Індивідуалізація навчання, врахування психологічного стану учнів
- Використання формувального оцінювання, самооцінювання, зворотного зв'язку
- Уроки як простір для псизологічної підтримки та розвитку критичного мислення.

Немає коментарів:
Дописати коментар